Základné procesy, ktoré sú využiteľné zákazníkom v našom systéme:
- Realizácia tvorby faktúr podľa stavu uzatvorenej zmluvy.
- Vystavenie konečnej faktúry pri ukončení zmluvy.
- Vystavenie opravnej faktúry, pri problémoch či zmenách v zmluve alebo na základe reklamácie zákazníka.
- Reklamácia záloh, kedy na základe zákazníckych požiadaviek (napr. zrušenie zálohy) došlo ku zmene zmluvných hodnôt potrebných pre jej výpočet.
- Riešenie anomálií - tzn. v prípade logických nezrovnalostí je systém schopný zabezpečiť buď automatické alebo ručné spracovanie požiadavky.
- Fakturácia v cykle, kedy sa jedná o proces pravidelnej ročnej fakturácie.
- Fakturácia mimo cyklus, kedy sa fakturujú už spomínané anomálie.
- Generovanie záloh, teda výpočet preddavkov podľa nastavených pravidiel, podľa jednotlivých odberných miest (vždy na 1 mesiac)
- Špecifikácia fakturácie podľa OM s paušálom.
- Špecifikácia fakturácie podľa OV s fakturovaným samo odčítaním.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
neváhajte sa opýtať...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products