CRM Utility komplexné riešenie riadenia obchodu
CRM utility je modul podporujúci riadenie obchodných tímov a obchodných príležitostí (B2B, B2C). Pokrýva komoditné produkty (elektrina, plyn, teplo, voda, CNG) i nekomoditné (služby / dopyty, inštalácia, osvetlenie, fotovoltaika, atď.).
Hlavné funkcionality
-
ZákazníkKompletná evidencia všetkých dát o zákazníkoch (nových, existujúcich) vrátane ich kategorizácie. Informácie o zákazníkoch môžu byť vyhotovované:
- Automatizovane z dostupných dátových zdrojov (ISIR, ARES i.)
- Automatizovane prostredníctvom rozhrania na iné existujúce systémy alebo databázy
-
Obchodné príležitostiObchodné príležitosti môžu byť zamerané podľa:
- Produktu (komoditné produkty (elektrina, plyn, teplo, voda, CNG) a nekomoditné produkty / služby (napr. Inštalácia či rekonštrukcie klimatizačných systémov atď.))
- Typu zákazníka (akvizičné, cross-selling, retenčné i.)
-
DMS (Document management system)Kompletné DMS riešenie pre vytváranie či verzovanie rôznych šablón dokumentov (napr. Generovanie ponúk, zmlúv, objednávok a pod.). Všetka história dokumentov je uložená na jednom mieste priamo na zákazníkovi či obchodnej príležitosti. Modul umožňuje vlastnú tvorbu vlastných šablón dokumentov pre ich následné využitie.
-
Obchodný plánNaprieč celým CRM je možné vytvárať obchodné plány. Obchodný plán môže byť zameraný na obchodného zástupcu, produkty, objem (MWh / Sk) a pod. Postupné plnenie plánu je graficky znázornené s možnosťou detailného rozpadu.
-
Marketingové kampaneKampane vychádzajú zo zákazníckych dát uložených v systéme či iných externých databázach. Vstupným krokom kampaní je segmentácia zákazníkov a podľa následného scenára a formy kampane ich oslovenie. Kampane môžu byť zacielené podľa typu - akvizičné, retenčné ai.
-
KalendárPlná integrácia s MS Outlook na úrovni poštového klienta a kalendára. Modul kalendár umožňuje grafický prehľad naplánovaných aktivít, ich preplánovanie jednoduchými kalendármi iných užívateľov.
-
DashboardKaždý používateľ pracuje s uloženými dátami v CRM systéme rozdielnym spôsobom a nahliada na dáta z rôznych uhlov pohľadu. V CRM je ľahké zostaviť si užívateľský dashboard po svojom a nazerať tak ľahko na aktuálny stav a vývoj zverených oblastí, predikovať budúce stavy alebo rýchlo odhaliť neštandardné odchýlky.
-
ReportingSúčasťou riešenia je vlastný modul pre tvorbu reportov, analytických pohľadov a OLAP kociek. Každý report je generovaný do grafickej podoby či v rôznych formátoch elektronicky zasielaný na email v stanovený čas.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
neváhajte sa opýtať...Mgr. Lenka Svrčinová
Head of Strategic Products
Zobraziť kontakt